Nadiyecelik_1 dilan128_ en en en güzeli adet gecikmesini beklemek sabr de bekle Rabbim en güzelini nasip etsin 🤲🏻
Deletedmom_787 Benimde regle 6 gün kaldı bugün sol kasığım baya ağrıdı akşamda bu sefer sağ ağrımaya başladı ama kısa süreliydi sağ kasık ağrısı 🥺 ben ağrı başlayınca umudumu yitirdim regl olcak gibi hissediyorum ağrıda olduğu için 🥺
minaa_2356 dilan128_ benimde 1 haftadır sol kasık agrım var eğilince hareket edince sanki içerde balon gibi bişey var adetim 2 gün geçti duphaston kullanıyordum test yapmak istemiyorum negatif görürüm diye beklıyim bakalım bi kaç gün daha
dilan128_ minaa_2356 bende duphaston kulandiktan sonra batmam ve hareket edince ağrı hissediyorum siz ne zaman test yapacaksiniz
minaa_2356 dilan128_ aslında pazar Pazartesi diye düşündüm ama bence bugün yapayım çıkarsa çıkar çıkmazsa en azından olmadığını bilirim ona göre hareket ederim
dilan128_ minaa_2356 ya sağlık olsun canım ben yapmacam vazgeçtim benim de aynı senin gibi batamlarım var duphaston da bitti bakalım ne olacak
minaa_2356 dilan128_ sabah biraz leke geldi normalde kahve sulu bir şekilde leke gelir sabah çok açık pembe geldi daha önce sol kasigim ağrıyordu dünden beri sağ kasigım ağrıyordu devamı gelmedi daha 4. Günüm bakalım devamı gelirse yazarim
minaa_2356 dilan128_ sizin bir belirtiniz var mı regl oldunuz mu olacak gibi misiniz ağrınız halen devam ediyor mu
dilan128_ minaa_2356 benim adet olmama 1 gün kadı bugün kahverengi akıntım var kesin akşama kadar adet olurum
minaa_2356 dilan128_ benimde pembe çok çok açık var ama daha devamı gelmedi bacaklarım ağrıyor burası da esiyor yağmurlu adet ağrısı gibi bacaklarda ağrı var ama bilemedim bekliyorum bakalım kesin adet oldum önce yerleşme kanaması mi diye düşündüm ama bacaklarım ağrayınca adet olacağımi anladm