nur-ay merhaba hanımlar bughn hafif sancım cıktı doktpr korkma dedi ama belimden ön kasıklarıma doğru vuruyo ilkin anlayamıyodm ama suan anlıyorum k sancı buymus , yaşayan varmı zaten sezeryan olucak iki hafta nasıl idare edeblrm azaltablrm lütfen yardım