Tomurcukhh İki tane tup bebek tedavisi ile kızım var zor yıpratıcı süreçler sonrası oldular işte akrabalarımız 1 kez daha deneyin belki oğlan olur diyorlar maddi manevi zor süreç eşimde evlatlık edinelim 1 tane diyor çok kararsızım
inlilyd Tomurcukhh zaten 1 çocuğun var hem maddi hem manevi zorlanıyorsan bence düşünme bile hele çevreyi hiç duyma eşinle de konuş bu devir de tek çocuğun varsa iyi 2. Ye gerek yok bence
Zero93 Tomurcukhh 2 tane kızınız varmış Allah ömür versin.O süreçler 3. çocuk için çekilir mi bence çekilmez ama herkesin kendi kararı tabi
Mavininbiri Tomurcukhh Şuan evlat edinme de sıkıntılı bence, illa Birgün öğrenilip sorun oluyor. İsteseniz bile kendi çocuğunuz gibi davranmazsınız
dilaradoyan Tomurcukhh rabbim nasip etmiş evlat. Başkalarının demesiyle çocuk sahibi olunmaz onlar bakıp büyütmüyorlar. Kararsızsanız yapmayın bence, emin olursanız yapın bir sürü şeyi düşünmesi gerekiyor insanın