Tomurcukhh İki tane tup bebek tedavisi ile kızım var zor yıpratıcı süreçler sonrası oldular işte akrabalarımız 1 kez daha deneyin belki oğlan olur diyorlar maddi manevi zor süreç eşimde evlatlık edinelim 1 tane diyor çok kararsızım