basarratagun Kızlarrr 13. Haftaya giren var mı bu dönemde doktor kontrolüne gözüken cinsiyetini öğrenen anneler deneyimlerinizi bekliyorum
visnelicheescake basarratagun sat’a göre tam 13+0 oluyorum yarın randevum var ama ikili tarama testindeki doktorumun demesi üzerine iki gün öndeyim 13+2 vs olacağım sanırım bakalım inşallah öğreniriz .
suleferhat basarratagun mide bulantısı ilacına devam 2 gün önce deneyim icmeyim dedim bulantım olunca içmeye devam ediyorum