Emine32 Merhaba arkadaşlar Nst çekmek için özel hastane de ayrı bir ücret mi alınıyor avıcenna umut hastanesine(kartal) giden var mı sizin gittiğiniz İstanbul için nst fiyatları ne kadar
Kakulelipasta Emine32 merhaba, siz nstye girdiniz mi? Sanırım bahsettiğinşz hastane avicenna umur değil mi?
3boysmom Emine32 ilk oğlumda özele gidiyordum ücretsizdi. şimdi başka kliniğe gidiyorum 500tl veriyorum nende
Emine32 Kakulelipasta merhabalar hayır girmedim arkadaşım 32 haftada girmiş o yüzden merak ettim evet umut hastanesinde takipliyim
Kakulelipasta Emine32 anladım teşekkür ederim. Benim de 2 hafta sonra randevum var 32+2 olacağım o zaman inşallah. O zaman öğrenirim artık :)