nilsumm aaa aynıyız bende pazartesi anestezi ile görüşme saglicam doktorda gün vericek 1 veya 2 Ekim dedi. Allah’ım sağ salim kucagimiza nefeslice kavuştursun evlatlarimizi. Maalesef takdiri ilahi benim şekerden dolayı bir ölü doğumum var o yüzden de bekletmek istemedi doktor