Mukadder_44 Kızlar 39+0 oldum karnımın sol tarafında boşluğumda aşırı şiddetli ağrı var ağlatıyor artık neden oluyor acaba yaşayan var mı sancı oraya vururmu
Mukadder_44 yarz enfeksiyon hamileliğimin başından beri var ama ilk defa böyle bir şey yaşadım böyle bir ağrı