Kızlar merhaba 🌸 Ben aşılama tedavisine başlayacağım sırada gebe olduğumu öğrendim. Tesadüfen kan değerlerime bakarken beta istemişti doktor ve betam 18.40 çıktı. Fakat betam düşük olduğu için ultrasona girmedim. İki günde bir beta için kan verdim.
İlk beta 18.40
İkinci beta 37.47
Üçüncü beta 87.11
Dördüncü beta 208.5.
Hepsi iki gün arayla aynı saatlerde verildi. Yani 48 saatte artışlar normal mi sizce?
Ultrasonda keseyi görene kadar rahat edemeyeceğim sanırım 🥹 Daha önce bir düşüğüm var ama dış gebelik veya kimyasal gebeliğim yok. Tahmini olarak 19 günlük olması gerek. Zaman nasıl geçecek bilmiyorum 🥹