Tomurcukhh Tüp bebek tedavisi ile çocuk sahibi olanlar kaç kez denersiniz yada kaç çocuk olmasını istersiniz
btl194 Tomurcukhh ikinci kızıma hamileyim tüp Bebek ile nasip oldu inşallah yine şansımızı denemeyi düşünüyoruz kalabalık aile severim 🥹
yildizmom-2023 Tomurcukhh dondurulmuş embriyom var ama ilkini büyütmek psikolojik olarak cok yıprattı. o yüzden dusunmuyorum
anneoluyorummm103 Tomurcukhh hep çok çocuklu kalabalık aile olalım istedim ama tüp bebek süreci biraz yıpratıcı tek denemede tutmasına rağmen çok stresliydi benim için o yüzden 2.yi yaparım maksat kardeşi olsun maksimum 3 olur. İnşallah bir sonraki bebeğim doğal yoldan olur doğumdan sonra hiç korunmayı düşünmüyorum
enasill Tomurcukhh ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldm şuan 7 haftaligiz çok şükür 2.denememde bebeğime kavuştum çok şükür zor bir yol ama sonu çok güzel oluyorr
Bmelekkk Tüp bebekle salı günü kucağıma aldım, 2. Deneme ilki boş gebelik nedeniyle kürtaj oldu, Rabbim bilir zaman neyi gösterir ama 2 yaşına girince tekrar başlamayı düşünüyorum tedaviye