25+2 oldum salak gibi ben çatlamam zaten yiaaa diyerek geziniyordum bugün duşa girerken fark ettim ki iki tane kırmızı çizgi çıkmış karnımda dedim pijamanın lastiği sıkmıştır diye kendimi avutayım dedim duşa girdim çıktım yağ sürdüm hala bakışıyoruz kendimi suçluyorum keşke sürseydim filan burda bi kaç bişey okudum çatlayası varsa çatlıyor ne kadar şey kullansanda diye ama ben erkenden müdahale edemedim ama en azından minimuma indirmek istiyorum kantoron yağım vardı evde bide badem yağım masaj yaparak sürdüm kakao yağı da duydum hangisi etkili ona göre alayım