Sosyallanne33 ben serklajlı degılım dogurdum
Ama serklajla anne olmuş bı kadınım gayet normal zaman gectıkce daha keskın olacak anı kasmadan oluyor korkma hıc ilerleyen haftalarda bunlar neymiş diyeceksin tabi korkma yani öyle dayanamayacağın bir şey değil ama rahim ağzına dikiş olduğu için bebek büyüdükçe hassasiyet oluyor ekstra baskı oluyor ve her hareketinde böyle oluyor