hazirannnn 2. kızımda farklı hastanelerde vermiştim kan sağlıksız artış olduğunu öngörerek dr kürtaja alacaktı beni malesef bi kimyasal dedi bi gittim dış gebelik dedi bi gittim boş dedi bi gittim mol dedi yani anlayacağın dedi de dedi ben de kürtajdan döndüm her şeyi imzaladık sadece çağırmalarını bekliyordum vazgeçtim birden başka dra gittim normal gebelik dedi daha da sıkıntı yaşadık ama uzun olur anlatması dr çok diretti mol gebelik diye en son perinatoloji druna gittim çok güzel açıkladı ve kürtajı iptal ettik dosyayı kapattık kızım şuan 15 aylık oldu sağlığı sıhhati yerinde
aynı yerde kanınızı verin aksi takdirde drlar betada sıkıntı göründe ultrasonda gördüklerini yanlış yorumluyorlar
mesela ben yerleşme kanaması yaşadım rahimde kan pıhtıcıkları olmuş o pıhtıcıkları dr kese olarak yorumladı betam sıkıntılı diye hem özelde hem devlette kan veriyordum artış düzgün olmuyordu