Seymabyrm arzu_dmn ben hamileliğimi bilmeden arveles içmiştim doktor ilk zamanlar olduğu için problem olmayacağını söyledi. Kaç haftalık hamilesiniz?
visnelicheescake arzu_dmn Ben gebeliğimi bilmeden önce 4 gün sabah akşam değildi sanırım günde bir kere antibiyotik kullandım birşey olmadı Allah’ın izniyle ama bunu bilmiyor cnm.
Seymabyrm arzu_dmn Bende 5 haftalık felandım içtiğimde sorun olmayacağını düşünüyorum inşallahta olmaz yeni yeni oluşuyor
Nadiyecelik_1 arzu_dmn olabilir içerde yerleşme kanaması ilk içerde oluyo sonra atılıyo doktorun problem deüil dediyse korkma
nilsumm arzu_dmn Sanırım kese etrafında kanamamanız var geçmiş olsun canım Allahın izniyle birşey olmaz inşallah 🙏🏻 Sağlıcakla kucağına all canım🐣
Niiillloooyaaa arzu_dmn hic bisey olmaz Allahin izniyle bende. Uyuz ilaci kullanmistim ogrenmeden once 9 tane tek seferde malum kilo ya gore iciliyor ya o 🫣
Nadiyecelik_1 arzu_dmn kardiyoloji doktorum ilk 9 hafta ilaçların bebeğe etkisi olmadığını söylemişti ağır kalp ve tansiyon ilaçları kullandığımdan dolayı ve gebeliği farketmezsem diye baştan söylemişti için rahat olsun akışına bırakmanı tavsiye ederim
myangelson arzu_dmn soğuk algınlığı değil de hamileliğimi bilmeden 2-3 kere Dolorex içmiştim daha yeni yeni oluşuyormustu. Çok şükür sağlıkla doğum yaptım oğlum 7 aylık oldu. Doktora bildirdiniz mi bu durumu