20 haftadayım protein kaçağım olduğu için perinatolojiye gittim bişeyden süphe ettiler ama söylemediler sadece ense kalınlığı 5 çıktı bnu ölçtüler kaç kere. Fetal DNA sonucum ü istediler baktılat temizdi yarın gel dediler normal mi 20. Haftada 5 olması lütfen cevap verir misiniz