Kızlar 37+2 günlüğüm bugün alttan 3. Muayenem yapıldı doktorum bebek tamamen kafasını aşağı indirmiş heran olabilir dedi ama kendini çok kasıyorsun o beni korkutuyor doğum sırasında da kasarsan diye dedi ( nst sancım 100 çıkıyor ama hissetmiyorum açılmam da yok ) ctesi tekrar nst ve aşağıdan muayene yapılacak aynı kasmam devam ederse bebeğin sağlığı için sezeryan dedi