H_selooo öncelikle hayırlı olsun 😊 Bnmde 17 haftalıkken kesin kız demişti doktorum ama detaylı da meğersem şakacı bir erkek bebek olduğunu öğrendim😅 yani hevesini kırmak istemem hiçbirinizin ama detaylıya kadar kendinizi cinsiyete kaptırmayın derim kendimden biliyorum çünkü üzülmenizi istemem 🤗