ilaydasokman bende bugün 19 haftalık oldum. 13 haftada serklaj oldum. Yatarak geçiriyorum daha çok. Bir iş yapmıyorum. En son kontrolde 36 ml ölçüldü rahim ağzı. Progestanla devam ediyor. İnsan sıkılıyor ama mecbur Meleklerimiz için katlanacağız. Benim bir kaybım var 22 haftalık. Ondan bunda dikkat ediyorum elimden geldiğince. İnsallah sağ salim kucağımıza alırız