Kızlar 34 haftadan beri erken doğum riskim var gözüm yaşlı kimi zaman hastanede kimi zaman evde yatarak 37 haftaya geldim çok şükür. Ama 3 haftadır ayağa her kalktığımda aşırı kasılıyorum bacaklarım kilitleniyor, belim ağrıyor, karnım sertleşiyor o yüzden genelde yatıyorum benimle aynı şeyleri yaşayan birilerinden fikir almak istiyorum. Bebiş 2700 gr olmuş. Acaba hareketlenirsem doğurur muyum ? :) kalkıyım mı artık şu yataktan yoksa 38e kadar az daha gelişsin mi ? Lütfen erken doğum riski olup benimle aynı şeyleri yaşayanlar cevaplasın.