trksrt Mrvmrv78 ben de bugün gittim 2.300gr , her şey normal dedi çok şükür ☺️ ortalama kaç oluyor diye burdaki hanımların cevaplarını merak ettiğim için sordum ☺️
Nurussemss Aycill bnm de 33 de 2600 , ama bebek önden gidiyor kafa 37 vucud 35 ile uyumlu su da biraz fazla , erken doğum riskim var , nst de sancım çıkıyor
Leyli44 trksrt 2200 dü 34 e girdik 2400 şuan ama minyon biraz dedi doktorum 🥲 erken doğum riskim var 11 ekimde ameliyat olabilirim 🙏🏻bebeğe kilo aldıran besin öneriniz var mı 🥹