karadeniz55 https://mutluresim.com/images/2025/09/25/Xp82VC.jpeg. Kızlar bişey gören var mı adetime 2 gün var
Cimcime30 karadeniz55 net Cızgı yok ama aşırı aşırı silik var ona umutlanma ancak takıp yaparsın koyulasırsa vardır
karadeniz55 Bende cok sılık gordum cok zor oda 2yıldır deniyoruz olmuyor daha dogrusu ben tüplerimi baglatmıstım sonra actırdım fakat sol tüpüm işlevsiz sagda cok az ikinci esım onun hıc cocugu olmamıs oyuzden cokkk ıstıyoruz
karadeniz55 @Nadiyecelik_1 evt en guvenılır o ama bıraz gecsın dıyorum ıste bızım ki bi umut böle hayali cızgıler
Nadiyecelik_1 karadeniz55 herkesin vücudu bir değil ki geç döllenme olabilir gebeliğin başında olabilirsin yada en güzeli adet gecikmeni bekle ve evde tekrar test yap inşaAllah bebeğin seninledir 🤲🏻🤍
Nadiyecelik_1 karadeniz55 amin bana 6 yıldan sonra nasip etti Rabbim herkese sağlıkla kolaylıkla nasip etsin🤍