Ben de seninle aynı dönemlerde çok araştırmıştım canım arabam küçük olduğu için hep sığar mı bagajı kaplar mı diye düşünüyordum en sonunda Wagon bebek arabası aldım gerçekten içim çok rahat. Tek elle katlanıyor bagaja koyarken zorlanmıyorsun. İç kısmı geniş olduğu için bebeğin çok rahat ediyor. Ben bazen market alışverişinde eşyaları da içine koyuyorum çünkü 75 kilo taşıma kapasitesi var baya işime yarıyor yolda da gayet rahat hantal değil.