busrax_ Kızlar regl olmam gerekiyor bugün ya da yarın bu sy yumurtlamamı takip etmedim adet tarihinden emin değilim testi yapar yapmaz çıktı silik çizgi sizce var mı
Akseec Bu şeffaf çizgiler çok tehlikeli yalancı çıkabiliyor gün gün koyulaşmaya bak canım koyulaşma olursa kan ver inşallah pozitifsindir🙏🏻
busrax_ Akseec inşallah pozitiftir bir de test artımed hiç bu testi kullanmam ama regl olmayınca mecburiyetten aldım
busrax_ Cimcime30 artımed valla yalancı pozitif çok var biliyorum ama eczanede bu vardı eve giderken ya da şimdi işten çıkıp alıcam başka eczaneden inşallah doğrudur
demetmoms Evet silik görünüyor ama baska yapabılıyorsan yap. Yanılma payı olabılıyor bazı testlerde. Tecrübeyle sabit
Akseec busrax_ test sabıkalı bi test ama doğru çıkardığı da oluyor aşırı arafta bırakıyo insanı. Sen erken gebelik al onunla bir dene en güzel öyle anlaşılır
Ecrineylul Merryyy1 kuzum fotoğraf çok net değil düz bir yere koyup çekip ayarlardan netliği arttirirsan daha iyi gözükür