Dün ev temizliği yaptım biraz çok dinlenemedim. Hareket etmeyince korktum çikolata ve Türk kahvesi içtim hareket eder öyle dediler şimdi de sola uzandım yatıyorum ama hareket yok hala normalde hareketli bir bebek maşallah tekmelerini sert hissederim. Korktum doktora mı gitsem