ElifLeyla Ömrümde ilk kez kabız oldum oda gebelikte oldu 29 haftalık gebeyim erken Doğum riskim var ıkınmak tabi ki yasak ne iyi gelir kabızlık için gün kurusu yiyorum ama daha fayda göremedim neler önerirsiniz?
Srfn11 ElifLeyla Canim 25. Haftadayim ben 18. Haftada vitaminim elevitti bende cok sorun oluyordu ztn genc kizligimdan beri cektigim tek sey kabizlik ve hemoraid ti.. ama kabizligim imom vitaminiyle devam edince gecti..
CananENES ElifLeyla cnm bende acayıp kabızım ne yapsam olmadı ılac bıle verdı yok son zamanlarda aktıvıa yıyorum sade ektılıyor benı rahatlattı bıraz mutlaka dene
Taqooo ElifLeyla zeytın yagı kayısı kompostosu bol su ve katı yıyeceklerden hamur işi falan uzak dur doktorunada danısırsan dupalak surup verebilir
Ckyert ElifLeyla sabah aç Karina yiyin bol su için ve de wc çıkana kadar bekleyin yemeyin bi süre yemek , zeytinyağı icebilirsiniz 1 kaşık ya da eczane ye danisin probiyotik alın
R_Arslan ElifLeyla dogal zeytinyagi ic sabahlari 1 tatli kasigi yada 1 yemek kasigi canim rabbim yardimcin olsun
Tospik ElifLeyla gün kurusunu normal yemekten ziyade büyük bir bardak suyun icine 4 5 tane koy sabah suyu ic kayisilar şişmiş olacak onlari da ye bana öyle iyi geliyordu canim birde yağli süt iç yatmadan 1 büyük bardak.