Merhaba, gebeliğimin 21.haftasındayım. Ağır gribe yakalandım. Corona olabilirmiş hatta. Burnum tıkalı nefes alamıyorum, kulağımın teki iltihaptan tıkandı duyamıyorum. İki haftayı bulurmuş açılması. Anlayacağınız beter durumdayım. Bugün dayanamadım KBB’ye muayene oldum. Dr. Aksef antibiyotik verdi. Yanında bir alerji ilacı ve burun spreyi. Aksef güvenli diye duydum. Çok çaresiz hissediyorum. İlacı mecburen kullanacağım. Var mı tavsiyesi önerisi olan? Aynı durumu yaşayan ve moral olmak isteyen. Vallahi hiç iyi değilim