Bus51 normal yaşantı da bile çok zararlı canım, mümkün olduğunca hayatından çıkartmaya çalış en büyük zehir, bebek içinde zararı olabilir ama en büyük zararı senin sağlığına oluyor, bende mecburen wc ye kullanıyorum onu da çok nadir tutmaya çalışıyorum, hava yoluyla bile içimize işliyor