Dün paylaşmıştım nişanım geldi ve sonra regl sancısı gibi hiç geçmeyen sancılarım başladı sabaha kadar, sabah hastaneye gittik 3 cm açılmam var ve rahim ağzı çok yumuşamış doktor eve gönderdi her an suyum gelebilirmiş gece de yatış yapılacak suni sancı verilerek kendisi gelmezse yarın doğmuş olacak inşallah. Bu açılma ne kadar sürede tam açıklığa gelir acaba