Glsmshn Kelebekkkk34 evet kafanızın rahat olması güzel işte. Neyse bu ay böyle deneyeyim olmazsa her tetkiki yaptırıp öyle takipli denerim yan inşallah gerek kalmaz
Lovebaby27 Glsmshn doktor değiştir o zaman canım ilaç kullanırıp bittikten 2.3 gün sonra kontrole çağırıp yumurtalıkların büyüklüğünü kontrol etmesi lazım yani
Glsmshn Lovebaby27 bu ay böyle denesem sıkıntı olmaz diye düşünüyorum her doktor da böyle ilaç vereyim takip edeyimi desteklemiyor. Ya tüp bebek diyor ya da sıkıntı yokmuş dene diyor