Yesimmmmi benimde başıma hamililgin başında geldi genetik raporlarımı gösterdim özelde gittiğim prof doktor coraspin yeterli oksaparı bırak dedi, akabinde tıpta bir prof gititm oda ben önlem amaçlı günde bir tane oksapar ve coraspin öneriyorum dedi aklımız çok karıştı ne olur ne olmaz diye ben yinede bırakmadım