Kızlar bir belediyede memur olarak çalışıyorum. 6 haftalık gebeyim. İşim masa başı ancak stresli ve yoğun bir işim var. Geçen hafta lekelenmem ve kanamam olduğu için doktordan 10 gün istirahat raporu istedim. Bugün raporum bitiyor ancak hala lekelenmem devam ediyor ve gebeliğin ilk ayları olduğu için düşük riski vs daha çok tedirgin oluyorum ve ilk gebeliğim. İşe başladığımdada gebeliğimden kaynaklı iş yüküm stresim azalmayacak eminim. 2 gündür mide bulantım halsizlik var ve uyku modundayım sürekli evdede yatıyorum uyuyorum. Doktorumdan bi 10 gün daha rapor istesem diyorum sizler bu süreçte rapor alıp sorun vs yaşadınız mı? Nasıl yönettiniz bu süreci?