herkese merhabalaaar🌸 dun yumurta toplamam vardi. 20 yumurta toplandi. Azospermi durumumuz var 20 sperm bulundu. Bugun aradilar 18 yumurta olgun cikmis, 7 tanesi dollenebilmis. Kalanlari da imha etmemisler bekleyeceklermis. Embriyolog gayet iyi sayi dedi ama bana az gibi geldi. Bilenler yorumlarini paylasabilir mi?🌸🌸