Ceren1996 deletedmom43191 bende hazıran 24 de doğum yaptım normal doğum Ağustos 18 nde adet oldum 2. Ay Adet gelmedi daha bekliyorum
GirlandBoy_Mom deletedmom43191 kızımda 40 ıma bi hafta vardı oldum oğlumda kırkım çıktı ertesi günü oldum
abdulhamit deletedmom43191 benimde 3 ay olmamıştı bir seneye kadar normal diyor Doktorlar bir seneyi geçerse gidersiniz ilaç veriyorlar hasta oluyorsun sonra
deletedmom43191 abdulhamit evet biliyorum 1 sene normal oldugunu ilk 2 dogumumda hemen oldum bu ucuncu dogumum olmayinca tedirgin oldum
Melosss_16 abdulhamit lohusa kanamam kesildi bitti derken bir gün sonra tekrar başladı kanama ve adet sancım oldu ordan anladım