Elfksogl Kızlar merhaba ovülasyon testi yaptım dün bu saatte yaptığımda yumurtlama olmuştu ama bugün yine aynı saatte yaptığımda silikleşti böyle olması normal mi
mercimegin_annesiii Elfksogl sanırım çatlama olmuş diyorlar buna resmî varsa atın isterseniz bilgi sahibi olan daha iyi yorum yazar
Elfksogl mercimegin_annesiii yani dün bu saatte yapmıştım bugünde bu saatte bu şekilde olması normal mi acaba diye hemen atıyorum normaldir inşallah yoksa yumurtamda mı sıkıntı var🥹
mercimegin_annesiii Elfksogl geçme gün bende ilk defa yaptım kırmızı oldu o pik denildi sonra silik oldu ertesi gün çatlamış dendi
mercimegin_annesiii Elfksogl yani şuan attığınıza ve benim anladığım kadarıyla dün pik olmuş bugün çatlamış yumurta