ikranil 15. Haftada 31mm ölçüldü ki 12. Haftadan bu yana önlem amaçlı sabah akşam 200 mg Progestan fitil kullanıyorum.1 önceki gebeliğimde 24 haftalık doğumum ve kaybım var. Gittiğim 2 doçent de normal dedi istirahat bile demediler ama kendi takipli olduğum doktor istirahat yaptığımı biliyor. Serklaja baştan beri kimsenin gönlü yok. Önceki doğumumda enfeksiyon çıktığı için. Normaldir demiyorum canım. Doktorun razıysa benim gibi hop hop yaşamak istemiyorsan serklaj yaptır.