Ezgia iyi günlerde kullansın bebişin canım. Ben de ordaki fiyatları daha uygun bulduğum için önermiştim çilek mobilyaya gitmedim bile netten baktım çokta hoşuma giden bişey olmamıştı çilekte zaten.. şimdi bende özel olarak yaptırıyorum odasını ananemizin hediyesi olarak çok çok daha uyguna geliyor