Acemiiiii Doktor keseyi gördü. Bir hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama kese ufacık ve içi boş. Sizin de öyle miydi bu haftada?
bingaling562 Acemiiiii evet zaten önce kese oluşuyor daha sonra bebek oluşuyor. İçi boş olması normal. Zamanla bebek oluşacak sonra kalp atışı. Bunlar 1-2 hafta içinde gelişen şeyler zaten
meryys Acemiiiii Benimde öyleydi 5. Haftada bir sonraki hafta gittik daha yeni minicik oluşmuş bebis dedi kalp atisida daha yeniyidi yarın tekrar kontrole gideceğiz 😊
18099 bingaling562 Kızlar yardımınıza ihtiyacım var biraz benim son adet tarihim 21 Ağustos buna göre 5 haftalık hamileyim adetim geçeli 5. Gün bugün doktora gidicem kese gözükür mü sizce
18099 mommymon Benim uygulamaya göre 5 haftalık bugün adetim gecikeli 5. Gün kanda baktırmıştım gebelik var bugün kese gözükür mü sizce doktora gidicem