Sevda13 19+3 haftalik hamileyim ve gobek deligimin cevresinde 2 gundur bir acı var ayni durumda olan bilgisi olan varsa lütfen yazabilir mi ???
Yalinn8 Sevda13 buyumeden kaynakli buyuk ihtimalle canim, 20 kusurlerde bana da olmustu ya buyumeden ya da gobek fitigi demisti dr um, sureklilik olmadigi icin buyumeden kaynakli oldugu anlasildi
Zeynep7777777 Sevda13 merhaba ben de 19 haftalık hamileyim göbek deliği çevresinde ağrım oluyo iki gündür siz doktorunuza sordunuzmu devam ediyomu acaba
Minikeller92 Sevda13 göbek çevresi büyüyor ondan heralde canım benim o haftada oldu bir hafta sürmedi diye hatırlıyorum geçti
Yalinn8 Sevda13 iste fitik olsa sabah aksam secmez galiba surekliligi olur, vucut dinlenmeye gecince daha cok hissediyor olabilirsin agriyi, dr unu bilgilendir mutlaka
Sevda13 Zeynep7777777 evet canim denildi gibi rahim buyuyo bebekte gelistigi icin oluyormus onemli bisey degil yani bi kac gun daha devam eder sonra zaten ara ara oluo cocuk kendini rahat ettirmek icin hareket ediyor oda rahimin gobege baski uygulamasindan dolayi yani
Minikeller92 Zeynep7777777 ondandır canım hiç sıkma canını ben ondan sonraki aşamada aşırı hareketleri hissetmemdi🥰