Doktorum rahim ağzı uzunluğunu ölçemedi kanala girmiş doğum pozisyonu almış dedi. Minik düzensiz sancılar var progestan iğne ve nidcard tansiyon ilacı verdi. Benimle aynı durumu yaşayan oldu mu ne kadar süre durdu bebeğiniz? Bilgisi olan yaşayan varsa paylaşabilir mi 🥺