medelas1 ay ben de öyleyim yanlışlıkla neler neler yaptım nelere ağladım , kuaförde yüzüme retinol (A vitamini) içeren bir şey sürdüler doktor hemen çıkart onu felan dedi endişelendim 2 dk yüzünde durunca bir şey olmaz merak etme dedi halbuki 2 saat yüzümde kalmıştı takıntı yaptım tekrar sordum hayır bir şey olmaz dedi , yani kafaya takmanız vs o kadar normal ki ben de çok saçma şeylere takılıyorum internetten okuyup kendimi korkutuyorum 🥹