Merhaba arkadaşlar devlet hastanesi takipliyim dün kontrolüm vardı doktorum bir sıkıntı olmadığını söyledi 40+5 de çağırdı 40tan sonra risklerin arttığını söylüyorlar bende endişeleniyorum sizcede çok geç çağırmamış mı ve 40+5de son defa bakacağını ondan sonra eğitim araştırma hastanesine yönlendireceğini söyledi bu zamana kadar da bu hastaneye gidiyordum başka hastaneler hakkında da bilgim yok ne yapacağımı bilemedim sizce farklı bir doktora da gözükmeli miyim özele de görünme fikrim var sizler ne düşünüyorsunuz aynı durumu yaşayan varsa fikir verebilir mi ?