Ygmr- ben bu şekilde hamile kaldım . 16-17 hafta gibi ağrın olur demişti hoca pek de olmadı. Bebekle birlikte o da büyüyor çünkü.
Güvendiğiniz iyi bir doktora gidip detaylı muayene olun lütfen. Bunu söylüyorum çünkü daha önce gittiğim doktor bebeğimin olmayacağını ameliyat olmam gerektiğini söyleyip korkutmuştu.