Aygunirmm Kızlar saçma sapan doldurmak istemiyorum. Kararsız kaldığım bir konu var •Bez •Alt üst takım •Eldiven çorap şapka •Battaniye İç zıbın olarak uzun kollu mu koyayım yoksa atlet gibi olanlardan mı?
Nurozi Aygunirmm bence uzun kollu hem havalar serinledi hemde ilk dünyayla tanışma sürecinde biraz ısısını kontrol edemeyecek sağlıkla kavuşun 🥰
Aygunirmm Nurozi ya hem hava soğuk olur diye düşünüyorum hem de hastane sıcak oluyo biliyorum 😅 ikisinden de koysam sorun olur mu? Çok teşekkür ederim bu arada 🥰 tüm hamişler sağlıkla alırlar bebişlerini kucağına inşallah
Aygunirmm Havin49_ teşekküre derim balımm. Hem hava soğudu diye düşünüyorum hem de hastane sıcak olur diye düşünüyorum. Olması ikisinden de veririm hemşireye. Hangisini uygun görürlerse 🤭
Bmelekkk Salı günü doğum yaptım, kısa kol zıbın, alt üst takım eldiven şapka ve penye battaniye ile 1 adet bez aldılar sadece
Aygunirmm Bmelekkk rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🥰 hastane oramını biliyorum ama yine de kafam karıştı. Henüz 2-3 haftam var doğuma. Olmadı ikisinden de koycam artık 🤷🏻♀️