mydryy çok erken haftada arkadasımada böyle söylediler.Hatta onlarda ikiz vardı. Ama ikiz çıkmadı sonradan. genelde 8-9 haftadan snra tam belli oluyormuş. Bazen ikiz olmasada üst üste yumurtlama olup hamileyken hamile kalma gibi ilk 1-2 ayda oluyormuş.