Eminedgds Kızlar şeker yüklemesi yaptırmadım şekerim normal çıktı diye ama bugün kadın doğum doktoru şeker var bebek ileride dedi endokrinolojiye gittim oda şeker yüklemesi yaptır yarın dedi yani yaptırasam mi yaptırmasam mi açlık şekeri 69 çıkıyor
hulya10 Eminedgds tokluk da bakmanız lazım gebelik hormonlarıyla insülin direnciniz oluşabiliyor yani vücudunuz aldığınız şekeri dengeleyemeyebiliyor
dilaradoyan Eminedgds bebek önde gidiyor doktor yaptır demiş. Sorduğunuz sorunun cevabını vermiş zaten doktor
Nartanemmm Eminedgds benim açlik 100 üzeri 116 vs tokluk 170 ama yaltrmadım henüz Dr evde 1 hafta ölç yaz getir dedi
Nartanemmm Eminedgds aslında sağlıklı bir değer, evde düzenli olarak aç ve 1 saat tokluk takip yapsanız Ben tablo oluşturdum p. tesi Dr bakacak ona göre yükleme isteyecek