Gizemmmm Kizlar ya b12 düşük çıktı. Doktor da apikobal ilacıni yazdi. 1 aydir kullaniyorum. Ama ilaçta hamileler kullanmamalıdır yaziyomus simdi farkettim . Sizden kullanan oldu mu
Bsk Bende kullaniyrm bende ilk icini okudum ole yazinca bi yanlislik oldu herhalde diye dusundm kuzenm eczaci ona sordm yok hamilelere veriliyor dedi icmeye devam ediyrm ben o yuzden