Ben 5 6 aylıkken kullanmaya başladım bazen uzun kaldığıda oluyordu açıkcası ama bi sorun yaşamadım parmak ucunda normalde de öyle yürürdü yapısal bir şey bizimki bende halen parmak ucunda yürüyen biriyim ailemde de çokça var bebeğime de geçmiş yürüteçle alakasız bizim ki , ilk adım arabasıda aldım ama onu pek sevmedi yinede arada kullandık 10 aylıkken de yürüdü zaten