Berenorn Emirgk tahin yiyorum ben sabahları aç karnına bir tatlı kaşığı eğer şeker sorununuz yoksa tabiki iyi geliyor bana çoğu zaman
kubos_ Emirgk bende böyleydim süt falan bişey fayda etmiyordu geçen birisi elmanın iyi geldiğini söylemişti bir kaç gündür yeşil elma yiyorum ve iyi geliyor
HavvaM0806_ Emirgk ılık süt bazı anne adaylarına iyi geldiği söyleniyor doktor bana rennie şurup verdi ama öyle dayanamayacagim kadar mide yanması olmadığı için kullanmadım daha ılık süt yeşil ekşi elma muz üstüne tahin vs bunlari deneyebilirsiniz
0Berfin0 Emirgk ben de ağrısından duramıyorum bi anda göğüs arama sırtıma iğrenç bi ağrı giriyor renni duo yazmıştı bana doktor onu içiyorum biraz olsun hafifletiyor. Maden suyu da iyi geliyor canım bi dene istersen