Kızımın adı 3 yaşına girecek şuan hamileyim 38 haftalık keşke bu kadar güzel bir isim daha bulabilsek hala isim bulamadık bazen dalga geçiyoruz Bade 2 olsun diye biz aşırı seviyoruz duyan herkes de bayılıyor adına bir tek burda gördüm şarap şarap diyip duranları ama klavye karşısında herkes konuşur o yüzden gram takmıyorum😂 tasavvufta aşk anlamına gelir 💕