Ben de henüz 2. Ayına girmiş bir gebeyim tazeyim yani. İlk denediğimde gözle görülmesi imkansız bir çizgi gördüm araya 2şer hafta koyarak testleri deneyebilirsin çünkü hormon salgılanıyor ama herkeste farklı maalesef kimisi fazla kimisi orta hızda araya zaman koyarak testi denemelisin hemenden belli olmuyor